7 Nisan 2017 Cuma

1. Şişli Kitap Günleri


Biraz geç haberim olduğu için ancak yazabiliyorum ama bugün uğrama şansım olan 1-9 Nisan tarihleri arasında birincisi düzenlenen Şişli Kitap Günleri' nden bahsetmek istedim. Çok merkezi bir yeri olduğu için haftasonu yolunuz düşerse uğrayabilirsiniz. Gerçi içeri girdiğinizde biraz hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz benim gibi. Çünkü çok az yayın evinin standı bulunuyor ve var olan standlar genellikle çocuk ve gençlik kitapları üzerine. Benim fuarlardan beklentim daha önce de yazmış olduğum gibi ciddi indirim oranları oluyor. ama maalesef yayın evleri bunu yapmıyorlar. İnternetten de aynı fiyata hatta belki daha uygun fiyata alabileceğiniz şekilde satış fiyatları.
Hem bu sene ilk defa düzenlenmesinden hem de saydığım nedenlerden olsa gerek oldukça sakin ve boştu. 

En beğendiğim kısım alt katta bulunan bir kaç sahaf standı oldu. Karıştırdığınızda güzel kitaplar bulabilirsiniz. Zaten hep sahaf standlarının fotoğraflarını çekmişim. Fiyatları da oldukça makul. Hem eski basım kitaplar hem de ikinci el kitaplar bulmak mümkün. 

Ben bu üç kitabı aldım. Çalıkuşu herkes gibi lisede okumadığım için uzun zamandır istediğim bir kitaptı. 10 TL'ye aldım. Büyük Gatsby'nin filmini izlemiştim ve çok beğenmiştim. Başrolde Leonardo Di Caprio'yu düşünerek okuyacağım sanırım :) Sineklerin Tanrısı'nı son zamanlarda çok duyuyorum. Görmüşken almak istedim.
Çıkışta bir grup öğrencinin öğretmenleriyle geldiği gördüm bu beni çok sevindirdi. O çevrede bir çok okul bulunuyor. Öğrencilerin fuarı ziyaret etmeleri çok iyi olacaktır.
Haftasonu yolunuz şişli tarafına düşerse bir uğrayın derim. Eski Black Out AVM'de düzenleniyor.

2 yorum:

  1. Sahaflara ben de bayılıyorum <3. Çok güzel kitaplar almışsın :). Güle güle oku. Üçü de güzeldir bir de eski basım olunca tadından yenmiyor sanırım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz sadece 2 tanesini okuyabildim ama çok güzeller. Sahaftan alışveriş yapmayı ben de çok seviyorum eski basımlar her zaman daha iyi oluyor :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil