1 Ocak 2016 Cuma

Yeni Başlangıçlar

2016'nın ilk gününden herkese merhaba. Pek yeni yıl kutlayan biri değilimdir ama yine de yılın bu zamanlarını seviyorum. Yeni ajandalar yeni takvimler yeni umutlar insanı mutlu ediyor. Umarım herkes için güzelliklerle dolu bir yıl olur.


Bi'kutu mutluluğu instagram hesaplarından severek takip ediyorum. Aralık ayı temalarını duyunca bu ay bende alayım dedim.
Aralık ayı teması da yeni başlangıçlardı. Bikutumutluluk içeriği sürpriz olan bir kutu hazırlıyor. Detaylı bilgiyi şuradan internet sitesinden ya da şuradan instagram hesabından ulaşabilirsiniz.
Yeni başlangıçlar kutusunda en sevdiğim bu takvim oldu. Ayrıntılarını daha sonra paylaşırım ama her ay için ayrı bir mottosu olan çok hoş bir masa takvimi.
Kutudaki diğer ürünler ise çok tatlı bir anahtarlık, motto kartları, bi'kutu dergi, fotoğrafını çekmeyi unuttuğum bir yüz maskesi, yeni yıl süsleri, dremer bere ve 2016 takvimi idi.
Bi'kutu mutluluk kutusundan takvim çıkacağını bilmediğim için ben daha önce instagramda gördüğüm ve bayıldığım başka bir takvim almıştım. Bu takvim ise 2 taraflı ön yüzü normal gün takvimi iken arka yüzünde her biri için bir motto var. yani hem takvim hem motto kartı gibi kullanılabilir. Bu şahane takvimi ise instagram hesabına şuradan ulaşabileceğiniz @tinidesign hesabından aldım. Aka yüzdeki mottoları ilerleyen günlerde paylaşmaya çalışacağım.
Ajanda olarak ise bu sene Legami marka bu damlalı ajandayı kullanacağım. Legami'nin ürünlerine bayılıyorum. Bir İtalyan markası ve Türkiye'de hem ürünlerini bulmak pek kolay olmuyor hemde biraz pahalı oluyorlar. To do list defterim de Legami marka ve ilk listem 2016'da okunacak kitaplar oldu. Listede bu sene Tüyap Fuarından aldığım ve daha okumadığım bir kaç kitap var. Bir diğer yeni yıl kararım ise yarım bıraktığım kitaplarımı okumak. Çünkü öğrendiğim kadarıyla yarım bırakılan kitaplar hafıza zayıflamasına neden oluyormuş. Benimde hiçte az sayıda olmayan yarım bıraktığım kitabım var. Bu konuda kararlıyım öyle ki kitaplığımdaki tüm kitaplar bitmeden yeni kitap almama kararı aldım uygulayabilirsem :)

Benim 2016 hazırlığım ve kararlarım bu şekilde. Dilerim mutlulukla dolu bir yıl olur herkes için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder